4 kroki do lepszego zdrowia

0
549

Możesz dowiedzieć się, jak poprawić swoje zdrowie w zaledwie 4 krokach, a ten artykuł pokaże Ci, jak to zrobić. Każdy krok to bryłka informacji na temat zdrowego trybu życia, z której możesz skorzystać.

Zacznijmy …

Krok 1: Suplementy diety

Według mnie są one bardzo potrzebne i bardzo korzystne – zwłaszcza w połączeniu ze zdrowymi nawykami żywieniowymi. Bardzo trudno jest uzyskać wszystkie składniki odżywcze, których potrzebuje Twój organizm, poprzez samo jedzenie, ale połączenie właściwego odżywiania z suplementami diety jest bardzo potężne.

Biorąc to pod uwagę, jedynym suplementem, który każdy powinien wziąć, jest dobry multiwitaminowy / mineralny. Spójrz na to, jak na dodatkowe ubezpieczenie – dobre odżywianie się ma kluczowe znaczenie, ale teraz, gdy bierzesz także multi, możesz być pewien, że otrzymujesz składniki odżywcze, których potrzebuje twoje ciało.

Krok 2: Odżywianie

Dobre odżywianie jest tak ważne. Jesteś tym, co jesz … pamiętaj o tym. Podejmij świadomy wysiłek, aby stopniowo poprawić swoje nawyki żywieniowe, jedząc więcej dobrych produktów spożywczych (orzechy, jagody, masło orzechowe, oliwa z oliwek, warzywa, kurczaka, produkty pełnoziarniste itp.) Oraz mniej złych produktów spożywczych (smażone jedzenie, tłuszcze nasycone , fruktozowy syrop kukurydziany, uwodornione oleje itp.). Czytanie etykiety tego, co jesz, wiele ci powie.

Możesz myśleć, że brakuje ci potrzebnej siły woli, ale będziesz zaskoczony tym, co stanie się, gdy zaczniesz stopniowo poprawiać swoje nawyki żywieniowe.

Krok 3: Ćwiczenia

Ćwiczenia to brakujący element układanki, jeśli chodzi o lepsze zdrowie. Jest tak wiele korzyści z ćwiczeń, w tym mocniejsze kości i poprawione libido- nie jest żadnym problemem, aby zacząć to robić. Twoim celem powinno być ćwiczenie 3-5 razy w tygodniu z kombinacją ćwiczeń cardio i treningu siłowego (ale nie więcej niż 1 godzina na sesję treningową).

Zmierzono, że jeśli dodasz 3 funty mięśni do swojego ciała, ten dodany mięsień spali tyle kalorii, ile pobiegłeś 1 milę. Mięsień spala kalorie!

Krok 4: Zarządzanie stresem i sen

Radzenie sobie ze stresem i zasypianie każdej nocy uzupełniają twoją drogę do lepszego zdrowia. Dopóki nie znajdziesz sposobu na radzenie sobie ze stresem, będzie on nadal wyrządzał szkody Twojemu ciału. Dwie wskazówki, które warto wdrożyć, to ustalanie priorytetów dnia każdego dnia i ćwiczenia głębokiego oddychania (tak, prawdopodobnie już to wiedziałeś, ale próbowałeś?).

Każdej nocy wystarczająca ilość snu jest równie ważna, gdy weźmiesz pod uwagę, że twoje ciało wykorzystuje ten czas na naprawę. Każdej nocy powinieneś celować przez 7-9 godzin. Dwie wskazówki, które warto wdrożyć, obejmują ćwiczenia i unikanie późnego jedzenia.

Teraz, gdy znasz już podstawy, rozwiń te informacje. Krok 1: więcej informacji na temat suplementów diety, Krok 2 – więcej informacji na temat żywienia i tak dalej. Gwarantuję, że po 4 krokach poczujesz się pewniej w osiąganiu celów związanych ze zdrowiem i kondycją.